MIJN WERK
Mental Health Week
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Banner Rebekka
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Communicatie project
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Magazine Drempz
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Jongeren Advies Commissie
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Local collective banner
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Pop it kaartspel
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.
Nationaal Jeugddebat Infographic
Voor dit project lag de uitdaging in het rebranden van een gevestigd product om een nieuw publiek aan te trekken en ervoor te zorgen dat huidige gebruikers zich verbonden voelen. De resultaten waren uitstekend.